جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خیزش

حوزه/ جنبش خیزش جوانان انقلابی همدان طی بیانیه ای از آحاد مردم بصیر و انقلابی در پی شرکت گسترده در انتخابات تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، جنبش خیزش جوانان انقلابی همدان طی بیانیه‌ای از آحاد مردم بصیر و انقلابی در پی شرکت گسترده در انتخابات تشکر کردند.

مشروح بیانیه شرح ذیل است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

حماسه حضور گسترده مردمی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که درس مردم سالاری دینی برای کشورهای منطقه و دنیاست، وحدت و انسجام نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش به رخ جهانیان کشید.

مشارکت حداکثری و کم نظیر در این دوره انتخابات پس از گذشت قریب به چهار دهه و در ابتدای گام دوم انقلاب، میسر نمی گردید مگر در سایه اراده ملی برای تعیین سرنوشت کشور به مدت چهار سال، که جای قدرشناسی و خشوع بسیار در مقابل مردم دارد.

این یوم الله و جشن ملی و اعتماد و اعتقاد عمومی را به انقلاب اسلامی، به رهبر معظم انقلاب و آحاد مردم صبار و شکور و با بصیرت که با حضور خود برگ زرین دیگری در صفحه ی افتخارات این مرز و بوم اضافه کردند، تبریک عرض نموده و از ایشان تشکر می نماییم.

همچنین از نامزدهای انتخابات و هواداران آنها نیز برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی، از شورای نگهبان، عوامل نظارت، هیئت اجرایی و هیئت های نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و تامین کنندگان امنیت کشور قدردانی و تشکر می نماییم.

امید است این حضور پرشکوه شما مردم عزیز، این بار نیز منشا تحولات مبارکی در جامعه گشته و موجبات ترقی، عزت و استقلال و پیشرفت آرمان های انقلاب اسلامی را بیش از پیش به ارمغان آورد و آروزی موفقیت برای منتخبین مردم همدان آقایان حجت الاسلام احمدحسین فلاحی و حمیدرضا حاجی بابایی داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha