شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار

حوزه/ مشاور تولیت حرم بانوی کرامت گفت: آستان مقدس بعد از انقلاب اسلامی خدمات فرهنگی و پژوهشی قابل توجهی را ارائه کرده است که یکی از این خدمات برگزاری کنگره حضرت آمنه سلام‌الله علیها است.

به گزارش خبرگزاری حوزه  حجت‌الاسلام صفر فلاحی در دیدار اعضای ستاد کنگره حضرت آمنه سلام‌الله علیها با آیت‌الله محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در دفتر این شخصیت حوزوی انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: حرم مطهر بعد از انقلاب در عرصه فرهنگی خدمات قابل‌توجهی را انجام داده است.

وی افزود: خدمات پژوهشی، عامی و فرهنگی و معرفی چهره‌های تأثیرگزار در تاریخ اسلام و علمای بزرگ و ستارگان مدفون در حرم ازجمله این خدمات است.

مشاور تولیت حرم بانوی کرامت تأکید کرد: در سال ۱۳۸۵ کنگره حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار شد و بیش از ۵۰ اثر در این کنگره رونمایی شد و در سال ۹۵ معرفی بانوان هاشمیان در دستور کار قرار گرفت که ازجمله این بانوان حضرت آمنه سلام‌الله علیها به‌عنوان مادر اشرف مخلوقات مورد تائید قرار گرفت.

وی یادآور شد: نویسندگان و پژوهشگران شروع به تولید محتوا کرده‌اند و اثرات خوبی تاکنون کتابت شده است.

حجت‌الاسلام فلاحی اظهار کرد: برای این کنگره از مقام معظم رهبری درخواست صدور پیام داشته‌ایم و طی این سال‌ها با حضور محضر مراجع، علما و فضلای حوزه درخواست راهنمایی داشته‌ایم و این افراد نیز به‌عنوان چراغ راه، هدایت‌هایی داشته که بسیار کارگشا و مورداستفاده بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha