پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 888597
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۸
شهرداری قم

حوزه/ معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: با توجه به ماهیت فعالیت‌های مجموعه اداری، اجرایی و عملیاتی شهرداری، طبیعتاً شرایط کاهش ساعت کاری در مجموعه اداری شهرداری قم وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محسن رنجبر ضمن اشاره به تصمیم ستاد بحران استان قم برای کاهش ساعات کار ادارات و نهادها، گفت: در بخشنامه ابلاغی از سوی استاندار محترم قم همان گونه که در آن تصریح گردیده، دستگاه‌های عملیاتی، امدادی و خدمات‌رسان استثنا شده است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم همچنین با تشریح ماهیت فعالیت مجموعه‌های مختلف شهرداری قم، اضافه کرد: عمده فعالیت‌های مجموعه شهرداری قم، از نوع عملیاتی و خدماتی است که در هیچ شرایطی امکان تعطیلی یا کاهش سطح آن وجود ندارد و انجام این فعالیت‌ها نیز مستلزم پشتیبانی مجموعه اداری شهرداری قم در ستاد، مناطق و سازمان‌ها می‌باشد.

رنجبر توجه به سلامت پرسنل و کارکنان بخش‌های مختلف را از دغدغه‌های مدیران شهری دانست و افزود: تمهیدات لازم جهت حفظ اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی در حوزه‌های مختلف اندیشیده شده و آموزش‌های فردی لازم نیز در این خصوص به تمامی پرسنل ارائه شده است.

وی تهیه و ارائه لوازم و تجهیزات بهداشتی مورد نیاز کارکنان به صورت مستمر را از دیگر اقدامات شهرداری قم عنوان کرد و گفت: علی‌رغم افزایش حجم فعالیت‌ها در برخی مجموعه‌ها از جمله معاونت خدمات شهری با توجه به افزایش تولید زباله و همچنین انجام عملیات ضدعفونی و شستشوی مداوم مبلمان و تجهیزات شهری، با برنامه‌ریزی مناسب و استفاده بهینه از تجهیزات خللی در خدمات‌رسانی مجموعه شهرداری قم به وجود نیامده است.

رنجبر آماده‌باش کامل نیروهای عملیاتی شهرداری قم را در جهت انجام امور مختلف از جمله رفع آب‌گرفتگی و تلاش برای جلوگیری از ورود سیلاب به شوارع و معابر شهر قم در بارندگی اخیر را یادآور شد و افزود: با تلاش مجموعه ستاد، مناطق و سازمان‌های شهرداری قم، خوشبختانه علی‌رغم حجم بالای نزولات آسمانی، شاهد کمترین مشکل در سطح شهر بودیم.

وی با تأکید بر لزوم رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی در خصوص شیوع بیماری‌های واگیردار و لزوم کاهش مراجعات حضوری شهروندان، از ارائه برخی خدمات اداری شهرداری قم در بستر اینترنت و فضای مجازی خبر داد و افزود: از شهروندان محترم درخواست می‌گردد تا حد امکان برای دریافت خدمات اداری شهرداری قم از بسترهای ایجاد شده در پرتال شهرداری قم به نشانی www.Qom.ir استفاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha