شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حق‌جو

حوزه/ مردم دست مخلباف تشیع لندنی که صحنه گردان واقعی توهین به حرم اهل بیت(ع) بود، از نزدیک دیدند و فهمیدند تشیع و مرجعیت تشیع لندنی به دنبال ضربه زدن به مذهب اصیل تشیع و ولایت اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام والمسلمین حق جو در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره هتک حرمت بعضی از افراد معلوم الحال به حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و اقدام به شکستن در ورودی به حرم ضمن محکوم کردن این حرکت گفت: از زمان شیوع کرونا در کشور و اطلاع و تشخیص به موقع مسئولین قم از این ویروس، جریان بسته شدن در حرم با حضور تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در ستاد مطرح شده و ریاست تولیت به دلیل حساسیت مسئله مقاومت کرده بودند و با مدیریت صحیح به دنبال راهی بودند که خدشه ای به این مسئله وارد نشود.

این کارشناس مسائل دینی ادامه داد: بنده از کسانی هستم که صبح ها در حرم نماز جماعت را اقامه می کنم و مطلع بودم که از زمان شیوع کرونا مردم زیاد به حرم نمی آمدند و این افرادی که هم می آمدند، کاملا مسائل بهداشتی را رعایت می کردند و اصلا مشکلی هم به وجود نیامده بود.

این مشاور امور تربیتی اظهارداشت: اما یک دفعه تولیت آستان  مقدس در بیانیه اعلام کرد و به خاطر حفظ جان مردم، لازم است برای مدت محدودی در های حرم بسته شود. مسئله ای که در پس این واقعه و هتک حرمت لازم است دقت کرد این است این کسانی که این اقدام را کردند، در روزهای عادی ومعمولی به حرم نمی آمدند و نوع عملکرد و هماهنگی شان با فلان شخص این دسته از افراد نشان می دهدکه دنبال بهانه ای برای آنها تخریب و توهین به ساحت مقدس اهل بیت(ع) بودند و با کمال وقاحت این کار را هم کردند وعکس و فیلم هم گرفتند.

وی بیان داشت: این افراد با این موجی که ایجاد کردند، بیشتر خودشان را رسوا کردند.این افراد خلاف دین و دستورات اهل بیت(ع) اقدام کردند و نوع عملکرد شان نشان می دهد دنبال فاجعه و ضربه زدن هستند.

این کارشناس مسائل دینی افزود: این قضیه نشان داد صحنه گردان اصلی مرجعیت شیعه انگلیسی است. در طول تاریخ اسلام ناب و تشیع ناب، تشیع لندنی همیشه مخالف مذهب شیعه بوده و هرکاری که مذهب واقعی تشیع انجام می داد، تشیع لندنی بر خلاف آن انجام می داد و اساسا راه اندازی این مذهب از سوی انگلیسی برای مبارزه با اسلام ناب بوده است.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha