شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام حسین کریمی مقدم

حوزه/ مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان گفت: وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم برای استمرار آموزش ها از فضای مجازی استفاده می کنند، لذا به همکاران و فعالان عرصه آموزش علوم قرآنی پیشنهاد می کنم که از این بستر برای تداوم آموزش ها بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام حسین کریمی مقدم، عصر امروز در نشست با جمعی از فعالان قرآنی در شهر سنندج اظهار داشت: بیماری کرونا و همه گیری ویروس کرونا بسیاری از مراکز آموزشی به ویژه دارالقرآن ها و... در سراسر کشور به ویژه شهر سنندج را به تعطیلی کشانده است.

مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: اکنون نزدیک به دو ماه است که قرآن آموزان سنندج از مباحث دینی و قرآنی عملا به دور بوده اند که تداوم این روند می تواند خدشه بزرگی بر آموزش این عزیزان وارد نماید.

این کارشناس قرآنی اظهار کرد: باید به قرآن آموزان یادآوری کنیم در این ایام که در خانه هستید، می توانید فرصت را غنیمت بشمارید و تمرین های خود را انجام دهید.

حجت الاسلام کریمی مقدم عنوان دارد: وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و... برای استمرار آموزش ها از فضای مجازی استفاده می کنند، لذا بنده به همکاران و فعالان عرصه آموزش علوم قرآنی پیشنهاد می کنم که از این بستر برای تداوم آموزش ها بهره ببرند.

مسئول واحد قرآن و حدیث حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: لذا در صورت مهیا شدن بسترهای آموزش آنلاین و برخط همگی ما باید آمادگی کامل برای جوابگویی به قرآن آموزان داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha