شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مسجد کنتربری هزاران وعده غذایی برای کارکنان بیمارستانی تدارک دید

حوزه/ داوطلبان مسجد کنتربری موفق به اهدای ۲ هزار بسته غذایی و همچنین کمک های مالی به کارکنان بیمارستان، فعالان در سازمان های بهداشتی و سایر مردم شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از tellmamauk، اعضای مسجد کنتربری در شهرستان کنت در جنوب شرقی انگلیس، موفق به اهدای ۲ هزار بسته غذایی و جمع آوری ۴۰۰ یورو کمک مالی به منظور تهیه «تجهیزات حفاظتی شخصی» از جمله ماسک و گان پزشکی برای کارکنان بیمارستان شدند.

مسجدی های کنتربری بسته های غذایی تدارک دیده را همراه با میان وعده به کارکنان بهداشت و پرسنل بیمارستانی در سرتاسر منطقه توزیع کردند. چند غذاخوری محلی در تدارک غذاها به داوطلبان کمک کردند. مسجد همچنین ۴۰۰ یورو کمک مالی را جمع آوری کرده و با استفاده از آن موفق به پرینت ماسک های محافظتی با استفاده از پرینتر سه بعدی شدند.

کارکنان بیمارستان از مسجد به خاطر اهدای سخاوتمندانه قدردانی به عمل آوردند.

کارکنان سوپرمارکت های محلی و کارمندان ادارات خدمات اجتماعی نیز از کمک رسانی های مسجد بهره مند شدند.

اد ویترز که صفحه خیریه برای تجهیزات بهداشتی کارکنان بیمارستانی را تاسیس کرده گفت: کمک های مالی زیادی از جانب مسجدی ها در فیس بوک اهداء شده اند که واقعا روحیه جامعه را نشان می دهند.

دکتر محمدعلی رئیس مسجد کنتربری به خبرنگاران گفت: مسجد تاکنون بیش از ۵ هزار یورو برای کمک به طیف وسیعی از خیریه های محلی از جمله بانک های غذایی، کارکنان بیمارستانی در کنت جمع آوری و اهدا کرده اند.

دکتر علی افزود که تعدادی از اعضای کمیته وی در جبهه  مبارزه با بیماری همه گیر کرونا در بیمارستان کنتربری و در سازمان خدمات اجتماعی فعال هستند. سایر اعضا نیز به سازماندهی داوطلبان، جمع آوری کمک های مالی،  و هدایت معنوی در جامعه مشغول هستند.

گفتنی است مسجد علی رغم بسته بودن درهایش که از ۲۳ مارس آغاز شده، همچنان نمازگزاران را به اهدای کمک برای کرونا ویروس در سطح محلی و ملی از جمله دادن زکات تشویق می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha