پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
دیدار

حوزه/ باید از مردم فهیم قم قدردانی کرد که بسیار مسئولانه فاصله گذاری را رعایت کردندو در ادامه مسیر تاکید می کنیم که بازگشایی ها و خروج از قرنطینگی باید به مرور و پلکانی باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در دیدار حجت الاسلام والمسلمین لطفی نیاسر گفت: همچنان در بحران کرونا هستیم و نمیتوانیم بگوییم که در مرحله پسا کرونا به سر می بریم.

وی افزود: در قم تیم مدیریت بحران به خوبی وارد عمل کرد که بخشی از این تیم نیز رسانه ها بودند که از زحمات آنها قدردانی میکنیم؛ انتهای کرونا نامعلوم است و از این رو باید در راستای توانمند سازی مردم برای مقابله با آن تلاش کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خاطر نشان ساخت: باید در راستای توانمندسازی مردم به سئوالات آنها پاسخ داد و آنها را اقناع کرد، آنگاه می‌توانیم در کنترل این اپیدمی موفق شویم که البته بخش اعظم این مهم وظیفه رسانه هاست و در این زمینه قدمهای خوبی برداشته شده است.

وی افزود: باید از مردم فهیم قم قدردانی کرد که بسیار مسئولانه فاصله گذاری را رعایت کردندو در ادامه مسیر تاکید می کنیم که بازگشایی ها و خروج از قرنطینگی باید به مرور و پلکانی باشد.

دکتر قدیر گفت: کووید۱۹ در تمام دنیا یک نوع ویروس است و اینکه می گویند انواع مختلفی دارد هنوز ثابت نشده است.

وی گفت: از اول اسفند تا امروز۵ هزار و ۶۲۵ نفر در بخش های بیمارستان های قم به دلیل کرونا بستری و ۱۱ هزار و ۶۰۱ نفر نیز در اورژانس های بیمارستانی بستری شدند.

حجت الاسلام والمسلمین  لطفی نیاسر مدیرکل صداو سیمای مرکز قم نیز در ادامه این دیدار گفت: ۳۸ هزار دقیقه در ایام کرونا برنامه در صدا و سیمای مرکز قم تولید و پخش شده است. 

وی افزود: مدافعان سلامت خط مقدم مبارزه با کرونا هستند که قدردان تلاش های آنها هستیم، همکاری خوبی بین مجموعه سلامت و رسانه های استان ایجاد شده است که در ایام شیوع کرونا شاهد این همگرایی بودیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha