جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
سمیرا حاجی صادقی

حوزه/ حضور داوطلبانه دانشجویان پرستاری و پزشکی در شیفت‌های مختلف درمانی و بیمارستان‌ها، تهیه گان، ماسک، شیلد محافظ برای کادر درمان و همچنین مواد ضدعفونی کننده، شرکت در فعالیت‌های داوطلبانه اجتماعی مانند شرکت در فعالیت های ضدعفونی کردن معابر از دیگر فعالیت‌های این دانشجویان بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر سمیرا حاجی صادقی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با وجود تعطیلی دانشگاه‌ها در اواخر سال گذشته، فعالیت‌های فرهنگی به روند حرکت خود با شتاب بیشتر ادامه داد و دانشجویان فعال فرهنگی در کانون‌ها، شورای صنفی، تشکل‌های دانشجویی و... چه پیش از نوروز و چه در روزهای آغازین سال جدید داوطلبانه و با فداکاری تمام توان خود را به کار بستند تا با این بیماری همه‌گیر مقابله کنند.

وی افزود: حضور داوطلبانه دانشجویان پرستاری و پزشکی در شیفت‌های مختلف درمانی و بیمارستان‌ها، تهیه گان، ماسک، شیلد محافظ برای کادر درمان و همچنین مواد ضدعفونی کننده، شرکت در فعالیت‌های داوطلبانه اجتماعی مانند شرکت در فعالیت های ضدعفونی کردن معابر از دیگر فعالیت‌های این دانشجویان بوده است.

حاجی صادقی خاطر نشان ساخت: فعالیت انجمن علمی فردای روشن در راستای تولید محتوای روانشاسی، راه‌اندازی پویش کتابخوانی و پویش‌های مجازی مطالعه کتاب و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در فضای مجازی برای پیوستن افراد به کمپین از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha