جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان

حوزه/ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم بابیان این‌که رژیم صهیونیستی ویروس و دشمن اصلی جهان اسلام است، گفت: نابودی این رژیم و آزادی قدس شریف باید به آرمان تمامی کشورهای اسلامی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر ولدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله روز قدس اظهار داشت: امام خمینی (ره) با تیزبینی و بصیرتی که داشتند آخرین روز از ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نام‌گذاری کردند تا در این روز همه مسلمانان جهان به‌منظور همدردی و اعلام همبستگی با مردم بی‌دفاع فلسطین به میدان بیایند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در طی این سال‌ها نشان داده که نه‌تنها دست‌نشانده استکبار جهانی است بلکه در مسیر خواسته‌های خود از هیچ کوشش و کشت و کشتاری فروگذار نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ولدان بیان داشت: حضور مردم درصحنه و نشان دادن انزجار خود از رژیم صهیونیستی می‌تواند تا حدودی از دردها و آلام مردم بی‌دفاع فلسطین بکاهد.

وی این رژیم را به ویروس منطقه و جهان اسلام تشبیه کرد و گفت: از روزی که این رژیم با توطئه‌های استکبار جهانی و استعمار پیر در منطقه شکل گرفت، شاهد خون و خون‌ریزی در منطقه هستیم و یک روز هم شاهد آرامش و کاهش تنش نبودیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه قم تأکید کرد: نابودی این رژیم و آزادی قدس شریف باید به آرمان تمامی کشورهای اسلامی تبدیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha