جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ |۲۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 31, 2024
نشست غدیر

حوزه / معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین از اجرای مسابقات فرهنگی مجازی در دهه ولایت خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، نرگس کریمی، صبح امروز در نشست  غدیر در مدرسه علمیه الزهراء(س) فامنین، با اشاره به برنامه هایی که در ایام دهه ولایت برگزار خواهد شد، بیان کرد: ترویج فرهنگ غدیر از وظایف شیعیان است و ما به عنوان طلبه باید با تلاش خود در برگزاری مراسمات و اجرای برنامه های متنوع و شناساندن هر چه بهتر ولایت و غدیر به این امر مهم بپردازیم .

وی افزود: محتوای برنامه ها با محوریت دینی و مذهبی و منطبق با ایام مبارک دهه ولایت خواهد بود و برگزاری ۱۳ برنامه مختلف با همکاری و همراهی همه اقشارو برنامه ریزی جهت اجرای باشکوه این برنامه ها در دستور کار نشست قرار گرفت.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(س) فامنین اذعان کرد: بزرگداشت این اعیاد از جمله تکالیف عموم عاشقان ولایت و امامت است  که باید با شور و نشاط بر این مسیر قدم بگذارند و اوضاع فعلی نباید مانعی بر سر راه باشد و میتوان با خلاقیت برنامه هایی مناسب با ایام کرونایی برگزار کرد.

 کریمی با بیان اهمیت غدیر تصریح کرد: حضور در مراسم روز عرفه برای خواهران طلبه و مبلغه در مسجدی که اعلام خواهد شد یا با حضور در خانه، از برنامه های نزدیک ایام دهه ولایت می باشد.

وی در پایان گفت: جشن اعیاد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری نیز در مدرسه برگزار خواهد شد و مسابقات فرهنگی و تقدیر از برگزیدگان انجام خواهد شد و شعار ما در این دهه "طلوع ولایت" می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha