شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شفیع زاده

حوزه/ مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور گفت: در حال حاضر حدود نیمی از حوزویان کشور، عضو سازمان بسیج طلاب و روحانیون هستند.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیع زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: جامعه هدف ما در سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور اعم از طلاب برادر و خواهر، جمعیتی در حدود ۳۵۰ هزار نفر است که از این تعداد ۱۷۰ هزار نفر عضو این سازمان هستند.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور با بیان این که از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، طلاب و روحانیون بسیجی به خصوص در قالب گروه های جهادی، فعالیت های ارزنده ای در عرصه خدمت رسانی داشته اند، گفت: طلاب و روحانیون بسیجی علاوه بر انواع فعالیت های جهادی و خدمت رسانی که امسال جلوه مشهود و بارزی هم داشته، به خصوص در زمینه بصیرت افزایی و امور علمی و فرهنگی، فعالیت دارند و جامعه و نظام اسلامی از برکات این قبیل فعالیت ها و اقدامات بهره مند می شود.

وی همچنین بیان داشت: در برهه حساس کنونی و بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، یکی از انتظارات جدی مقام معظم رهبری از ما، تقویت گفتمان انقلابی و تلاش در جهت ترویج روحیه و اندیشه انقلابی در سطح جامعه است که در این باره انصافاً بسیج طلاب و روحانیون، ظرفیت بسیاری برای تحقق این مطالبه حضرت آقا دارد و تلاش های خوبی نیز در این باره در حال انجام است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha