شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ |۲۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 1, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی / معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان

حوزه/قائم‌مقام حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه نیازمند همراهی رسانه‌ها برای تقویت پویش «راه حسین راه بهشت» هستیم، گفت: با توجه به شناخت مردم از رسانه به‌عنوان یک منبع رسمی خبری و نقش آگاهی‌دهنده، می‌تواند انگیزه مضاعفی را جهت شرکت در این پویش ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی زاده، جانشین مدیر حوزه علمیه خوزستان، در نشست خبری پویش «راه حسین راه بهشت»، با اشاره به بسته شدن موقت مرز و جایگزینی برنامه‌های حوزه علمیه خوزستان، برای راهپیمایی اربعین، اظهارداشت: حوزه علمیه استان طبق فرمایش مقام معظم رهبری تحت عنوان خدمات اجتماعی، پویش مردمی «راه حسین، راه بهشت» را جهت ارائه خدمت به محرومین، مستمندان و نیازمندان راه‌اندازی کرده است.

قائم‌مقام حوزه علمیه خوزستان در رابطه با فعالیت مؤسسه راه بهشت عنوان داشت: این مؤسسه تحت نظارت آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان آغاز به کارکرد و کمتر از دوماه اقدامات بسیار مطلوبی را انجام داده است.

وی در خصوص اهمیت نقش رسانه، در زمینه‌ انگیزه سازی برای مردم گفت: با توجه به شناخت مردم از رسانه به‌عنوان یک منبع رسمی خبری و نقش آگاهی‌دهنده، می‌تواند انگیزه مضاعفی را جهت شرکت در این پویش ایجاد کند.

حجت‌الاسلام موسوی زاده، در پایان اظهارداشت: نیازمند همراهی رسانه‌ها برای تقویت پویش «راه حسین راه بهشت» هستیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha