چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
پژوهش حوزه

حوزه/ مسئول واحد فناوری و تحقیقات معاونت پژوهش حوزه علمیه اصفهان اعلام کرد: از زمان تفکیک سازی دو معاونت های پژوهش و آموزش حوزه اصفهان، از سال گذشته تا کنون، حداقل ۳۰ درصد عملکردها در این دو معاونت بهبود و ارتقا یافته است.

حجت الاسلام رسول ملکیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» دراصفهان از برگزاری جلسه کارکنان معاونت پژوهش حوزه علمیه اصفهان با آیت الله طباطبایی نژاد خبر داد.

وی بیان کرد:  با توجه به اینکه سال ۱۳۹۸ معاونت پژوهش از معاونت آموزش تفکیک شد، معاونت پژوهش در سه واحد فناوری و تحقیقات، امور محققین و پژوهشگران و واحد تحقیقات طلاب مشغول به فعالیت شد.

مسئول واحد فناوری و تحقیقات معاونت پژوهش حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: در این جلسه هر یک از مسئولین واحد به تشریح فعالیت های یک ساله کارکنان معاونت پژوهش برای مدیر حوزه علمیه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد پرداختند.

 وی تصریح کرد: در این دیدار، آیت الله طباطبایی نژاد به ضرورت تفکیک امور معاونت آموزش از معاونت پژوهش در تحقق اهداف و سیاست ها تاکید وعنوان کرد، هر چند هماهنگی، همراهی و همکاری دو معاونت آموزش و پژوهش در مدارس علمیه حوزه علمیه  بسیار ضروری و لازمه پیشرفت طلاب است، ولی تفکیک وظایف و ماموریت های این دو معاونت هم حائز اهمیت است.

حجت الاسلام ملکیان با اشاره به اینکه از زمان تفکیک سازی دو معاونت پژوهش از معاونت آموزش، از سال گذشته تا کنون، حداقل ۳۰ درصد عملکردها دراین دو معاونت بهبود و ارتقا یافته است، گفت: تقسیم بندی صحیح وظایف، ماموریت ها و ممانعت از ادغام و هم پوشانی رسالت ها  و افزایش نیروی انسانی متخصص از جمله مزیت های تفکیک سازی دو معاونت بوده است.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha