دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
پاسخ به شبهات کرونائی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان خرمشهر، از پاسخگویی روحانیت و مبلغین این مدرسه به شبهات کرونائی و همچنین کمک مالی و معیشتی به آسیب دیدگان از بیماری کرونا خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا حیدری نژاد، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)شهرستان خرمشهر، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، از پاسخگویی مبلغین این مدرسه به شبهات کرونایی خبر داد و اظهار داشت: با شیوع ویروس منحوس کرونا شبهات اعتقادی و اجتماعی و سیاسی زیادی بین مردم در مورد این ویروس به وجود آمده بود که در این راستا بران شدیم تا به روش‌های گوناگون به آنها پاسخ دهیم.

وی افزود: به سبب آگاهی بخشی به مردم لازم دیدیم که درصدد حل شبهات کرونائی برآییم؛ لذا هم خود وهم تمامی روحانیت و مبلغین مدرسه را بسیج کردیم تا به این شبهات هم به‌صورت حضوری و هم در فضای مجازی پاسخ دهیم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)شهرستان خرمشهر، ضمن تشکر از سازمان تبلیغات شهرستان خرمشهر، روحانیت و مبلغین مدرسه علمیه امام صادق(ع)، خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان تبلیغات، روحانیت و مبلغین مدرسه، مناطق مختلف را تقسیم‌بندی کرده و برای هر منطقه بسته به نیازش یک یا چند مبلغ اعزام کردیم. که این مبلغین با برگزاری جلسات متعدد در مساجد و حسینیه‌ها، پاسخگوی شبهات کرونائی و دیگر شبهات اعتقادی، اجتماعی، و سیاسی مردم می‌شدند.

وی در ادامه گفت: همچنین در فضای مجازی اقدام به راه‌اندازی یک گروه در پیام‌رسان ایتا کردیم که مردم بتوانند شبهات خود را در آن گروه مطرح کرده و پاسخ خود را دریافت کنند.

حجت‌الاسلام حیدری نژاد، در پایان گفت: یکی دیگر از اقدامات این مدرسه شناسایی افراد آسیب‌دیده از کرونا مانند دست‌فروشان و کارگران بود که توانستیم باهمت خیرین و روحانیت و مبلغین مدرسه هم کمک مالی وهم بسته‌های معیشتی را در اختیار این عزیزان قرار دهیم.
 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha