شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) در دزفول

حوزه/ آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) در مرحله شهرستانی در مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی(ره) دزفول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، دوازدهمین دوره جشنواره علامه حلی(ره) در مرحله شهرستانی در مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی(ره) دزفول برگزار شد.

در این مراسم که جمعی از اساتید و طلاب حضور داشتند، حجت اسلام والمسلمین قاضی، امام جمعه دزفول به بیان اهمیت علم و تأثیر پژوهش در بالندگی علمی طلاب پرداخت و اظهارداشت: بحمدالله این مدرسه در سال‌های اخیر در زمینه علمی و غنای اساتید رشد خوبی داشته و می‌توان گفت در تراز برخی مدارس و اساتید قم هستند.

امام جمعه دزفول با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تولید علم، گفت: باید همانند علمای پیشین دزفول که در کسب علم و همراهی و همدلی با مردم زحمات بسیاری را متحمل شدند و باعث افتخار گردیدند طلاب جوان نیز با همت و پشتکار و برای بالندگی شیعه این مسیر را ادامه دهند.

امام جمعه دزفول در پایان از زحمات اساتید و کارکنان این مدرسه علمیه در امر توجه به پژوهش و تولید علم قدردانی کرد.

همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام خاکی، مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله قاضی(ره)، گزارشی از روند این جشنواره و داوری مقالات پژوهشی ارائه داد و اظهارکرد: در این دوره از جشنواره علامه حلی(ره) ۱۴۲ مقاله از طلاب دزفول دریافت شد که طی سه مرحله داوری، نهایتاً ۱۳ مقاله به مرحله پایانی و از میان آن‌ها ۳ مقاله به‌عنوان مقالات برتر مشخص شدند.

همچنین برگزیدگان اول تا سوم دوازدهمین جشنواره علامه حلی(ره) مرحله شهرستانی؛ آقایان علی نعمتی، محمد صادق مطیع رسول و حمید ژولا نژاد به ارائه‌ای کوتاه از مقالات خود پرداخته و در نهایت توسط حجج‌اسلام قاضی، پرهیزکار و خاکی هدایای خود را دریافت کرده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha