پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
کد خبر: 937912
۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
آیین معارفه امام‌ جمعه جدید شهرستان حمیدیه

حوزه/ آئین معارفه امام‌جمعه شهرستان حمیدیه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان برگزار شد و طی این آیین، حجت الاسلام لطفته پور، به عنوان امام جمعه حمیدیه، منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، صبح امروز آیین معارفه امام‌جمعه جدید شهرستان حمیدیه با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، حجت‌الاسلام علی نژاد، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، شیوخ و مسئولان شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و رحلت جان‌سوز عالم جلیل‌القدر آیت الله مصباح یزدی اظهار داشت: یکی از واجباتی که اگر در جامعه اسلامی ما به معنای واقعی کلمه شکل بگیرد می‌تواند عمده مشکلات جامعه را حل کند نماز جمعه است فلذا یکی از رویش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی احیای نماز جمعه است.

وی در ادامه گفت: متأسفانه در شهرستان حمیدیه به دلیل فوت امام‌جمعه سابق مدتی جایگاه امام‌جمعه خالی مانده بود و توسط امام‌جمعه موقت در این شهرستان اقامه نماز جمعه می‌شد که خوشبختانه با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته از این هفته حجت‌الاسلام لفته پور که فردی خدوم، عالم، فاضل و شایسته است به‌عنوان امام‌جمعه رسمی این شهر اقامه نماز جمعه خواهند کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد در پایان خواستار همکاری مردم و مسئولین شهرستان حمیدیه با حجت‌الاسلام لفته پور شد و تصریح کرد: اگر امام‌جمعه، مسئولین، و مردم شهرستان حمیدیه در کنار هم باشند و باهم همکاری و تعامل کنند به‌زودی شاهد رشد و تعالی شهرستان حمیدیه خواهیم بود.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام علی نژاد، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خوزستان، حجت‌الاسلام سعید لفته پور را به‌عنوان امام‌جمعه جدید حمیدیه معرفی و منصوب کرده تحکم انتصاب و مأموریت‌های محول شده وی را قرائت و برای ایشان در این مسئولیت آرزوی موفقیت کرد.

شایان‌ذکر است حجت‌الاسلام لفته پور پیش‌ازاین به‌عنوان امام‌جمعه موقت شهرستان حمیدیه فعالیت می‌کرد.


انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha