شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خیریه

حوزه/ مدیر موسسه شمیم لحظه های ماندگار از توزیع ۱۰ هزار قرص نان و ۷ هزار ماسک در میان نیازمندان شیرازی خبر داد.

فرنوش دارایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فعالیت های جهادی موسسه شمیم در ایام کرونایی، اظهار کرد: این مجموعه، فعالیت های جهادی بسیاری را با همکاری خیرین نیک اندیش به نیازمندان داشته است که توزیع ۱۰ هزار قرص نان یکی از آنان به شمار می رود که تقریبا به صورت هفتگی صورت می گیرد.

وی، شرکت در جلسه ویژه طرح توسعه رفاه اجتماعی در محلات کم برخوردار شهر شیراز را یکی دیگر از فعالیت های موسسه شمیم لحظه های ماندگار اعلام و اضافه کرد: کلاس های آموزشی دروس پایه های مختلف تحصیلی با بهره گیری از اساتید دانشگاه و گروه های جهادی طلاب، در محله سنگ سیاه برگزار شده است.

مدیر موسسه شمیم لحظه های ماندگار اظهار کرد: برگزاری کلاس های علوم و فناوری و آشنایی با کارکرد پهباد با هدف انتخاب شغل مناسب و آگاهانه برای کودکان و نوجوانان بافت تاریخی شهر شیراز با همکاری مرکز تحقیقات فناوری نوین بخش دیگری از این فعالیت ها به شمار می رود.

وی در پایان بیان کرد: به منظور بررسی راهکارهای پیشگیری از آسیب و حل مشکلات در بافت تاریخی  دیداری با سرهنگ شجاعی فرماندهی انتظامی شهر شیراز در خصوص اقدامات لازم الاجرا در بافت تاریخی شیراز برگزار شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha