شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ گرامیداشت ایام الله دهه فجر در مدرسه امام حسین (ع)

حوزه/ استاندار بوشهر گفت: به خاطر شرایط شیوع کرونا در کشور، امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه برگزار نخواهد شد و همه ویژه برنامه های دهه فجر به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر امروز در نشست ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: به خاطر شرایط شیوع کرونا در کشور، امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه برگزار نخواهد شد و همه ویژه برنامه های دهه فجر به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با تاکید بر جلوگیری از برگزاری آیین های مختلف با هدف عدم تجمعات، افزود: می توان از ظرفیت فضای مجازی برای برگزاری جلسات و برنامه ها و یادواره شهدا استفاده کرد.

استاندار بوشهر ادامه داد: بر اساس گزارش وزارت بهداشت، شاهد خیز آرام بیماری کرونا در برخی استانها هستیم، لذا اگر پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنیم ممکن است در ایام نوروز مجددا به محدودیت های مختلف متوسل شویم.

وی اظهار: اگر می خواهیم اصناف و بازار در ایام نوروز فعال باشند و همچون سال گذشته دچار محدودیت و تعطیلی نشوند انتظار داریم بازاریان همچون گذشته نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار بوشهر یادآور شد: فرمانداران، روسای شبکه بهداشت و درمان و بازرسی استانداری همه امکانات برای تداوم نظارت و بازرسی از اصناف و اماکن مختلف را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه برپایی چادر در سواحل استان ممنوع است گفت:  شهرداران برای جلوگیری از برپایی چادر در سواحل و پارک های استان اقدام کنند؛ همچنین با توجه به توصیه های وزارت بهداشت، ضمن احترام به همه مردم ایران، امسال به خاطر شرایط کرونایی آماده پذیرایی از مسافران نیستیم.

گراوند عنوان کرد: امکان سرویس دهی به مسافران در پارک ها وجود ندارد، لذا مسافران عزیز از سفر به بوشهر خودداری کنند تا پس از ریشه کنی بیماری کرونا، به بهترین شکل میزبان مهمانان گرانقدر از سراسر کشور باشیم. ادارات استان برای همکاری جهت دورکاری بیماران خاص، جانبازان شیمیایی بر اساس تشخیص دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha