شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
فرشید فلاح

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، روند اجرای برنامه های برگزاری کنگره ملی نکوداشت آیت الله العظمی حسینی شاهرودی را بسیار خوب دانست و گفت: لطف خدا شامل حال این کنگره شده و فعالیت ها پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، فرشید فلاح، به همراه حجت الاسلام نصیری فرد، دبیر این کنگره، در دیدار با آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گزارشی از روند اجرایی این فعالیت ها ارائه کرد.

وی با اشاره به برخی از اقدامات از جمله تعیین دبیر علمی و تشکیل کمیته علمی، انتشار فراخوان و هماهنگی های انجام شده در این خصوص اظهار داشت: با توجه به جایگاه رفیعی که آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی دارند بسیار از افراد و شخصیت های در داخل ایران و کشور عراق در این خصوص همکاری و فعالیت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به اهمیت این کنگره از نماینده ولی فقیه خواست تا با رایزنی و اقدامات لازم برای دیدار اعضای ستاد کنگره با مقام معظم رهبری و یا دریافت پیام تصویری و کتبی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برای کنگره نکوداشت این مرجع تقلید صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: این کنگره نیز بر اساس نظر و تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برگزار می شود.

کنگره نکوداشت آیت الله العظمی حسینی شاهرودی طبق برنامه قرار است تیرماه ۱۴۰۰ در قم برگزار شود اما پیش از کنگره اصلی پیش کنگره ای در شاهرود و نیز نشست های علمی و فرهنگی در مشهد، نجف و بغداد نیز برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha