جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
حیدر مصلحی

حوزه/ رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: مباحث و فرمایشات مطرح شده توسط شخصیت‌هایی که موضوع جهاد را بررسی کرده‌اند در قالب یک منبع جامع، جمع‌آوری شده که بسیار ارزشمند و کاربردی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی ظهر امروز در دیدار سرلشکر محمدحسین باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی را در راستای معرفی نقش روحانیت در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دنبال کرده است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این سازمان برگزاری جشنواره‌ای ملی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس است که نخستین موضوع محوری این جشنواره معرفی نقش و مدیریت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در این راستا فضایی علمی را ایجاد کردیم تا حوزه‌های علمیه و مراکز دیگر علمی از جمله دانشگاه‌ها پای کار بیایند که و استقبال خوبی نیز از این موضوع شده و ۲۰۰ جلد کتاب در این حوزه رونمایی شده است.

وی از نقش ائمه جمعه و روحانیت به‌عنوان یکی دیگر از موضوعات جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت یاد کرد و گفت: مباحث و فرمایشات مطرح شده توسط شخصیت‌هایی که موضوع جهاد را بررسی کرده‌اند در قالب یک منبع جامع جمع‌آوری شده است که بسیار ارزشمند و کاربردی است.

مصلحی یادآور شد: از امروز برای سال آینده، جشنواره ملی و بین‌المللی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت و نقش روحانیت را دنبال خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha