شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مهدی نجم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین نجم گفت: خدا را شاکریم که در خانه حضرت زهرا(س) هستیم و به عنوان سرباز امام زمان(عج) توفیق خدمت به همه ما داده است که بتوانیم هم از حیث سخت افزاری و هم نرم افزاری کاری کنیم و خدمتی کنیم تا دین خدا ان‌شاءالله اعتلا پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نجم، مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان، در آیین افتتاحیه سالن بنت المصطفی مجتمع الزهرا (س) سمنان گفت: خدا را شاکریم که در خانه حضرت زهرا(س) هستیم و به عنوان سرباز امام زمان(عج) توفیق خدمت به همه ما داده است که بتوانیم هم از حیث سخت افزاری و  هم نرم افزاری کاری کنیم و خدمتی کنیم تا دین خدا ان‌شاءالله اعتلا پیدا کند.

وی افزود: از همه سروران علی الخصوص آیت الله شاهچراغی به عنوان رئیس هیت امناء سطح ۲ و ۳ و ۴ مدرسه مجتمع الزهرا مدرسه عصمتیه تشکر و قدردانی میکنم و سلام ایشان را هم به شما ابلاغ می‌کنم.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان سمنان گفت: در قرآن کریم آیه ای به این مضموم است که بدون شک هم سرمایه نیرو انسانی در پیشبرد کارها اهمیت دارد و هم سرمایه اقتصادی «الْمالُ وَ الْبَنُونَ» مال سرمایه اقتصادی و بنون سرمایه نیرو انسانی است.

وی در ادامه تصریح کرد: به هر دو این‌ها نیاز داریم در دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم هیچ چاره ای از این نیست که به هر حال از امکانات دنیا بهره مند باشیم این سالن شکیلی که امروز دارد افتتاح میشود الحمدالله به این جایی رسیدیم از امکانات که اکنون برخوردار هستیم.

 حجت الاسلام والمسلمین نجم گفت: «الْمالُ وَ الْبَنُونَ» زینت حیات دنیا هستند و  در این دنیا فرزند خوب، فرزند بیشتر، مال بیشتر، این ها زینت این دنیا هستند ولی آن چیزی که بهتر و پایدار است و در نزد خداوند از حیث ثواب و آنچه که نیکو تر بوده باقیات الصالحات است.

وی افزود: آنچه که با همت بانیان این سالن و مجتمع شکل گرفت است باقیات الصالحات است البته باقیات صالحات همواره یک مکان نمی‌تواند باشد گاهی اوقات یک حرف خوبی که شما می‌زنید و آن حرف تا زمانی که به آن عمل شود می‌تواند یک باقیات و صالحات باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین نجم تصریح کرد: آن کاری که اساتید ما در کلاس ها دارند انجام می‌دهند از مصادیق باقیات و صالحات است دعا کنیم آنچه که بانیان این سالن و مجتمع انجام دادند ذخیره آخرت آنان باشد و قطعا چیزی بهتر از این برای همگان نخواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha