شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شعار سال1400

حوزه/ نائب رئیس مجمع‌عمومی جامعه مدرسین گفت: دولت، مجلس و قوه قضائیه در وضع قوانین، اجرا و نظارت باید به تولید توجه ویژه‌ای داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین بنیادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» از سوی رهبر انقلاب اظهار داشت: رهبر انقلاب در سال‌های اخیر همواره روی موضوع اقتصاد و تولید داخل تأکید داشته‌اند که نشان‌دهنده اهمیت این موضوع برای کشور در شرایط کنونی است.

وی نقش قوای سه‌گانه را در رونق تولید و فضای کسب و کار را مهم برشمرد و گفت: دولت، مجلس و قوه قضائیه در وضع قوانین، اجرا و نظارت باید موضوع تولید را در نظر بگیرند و اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بنیادی تأکید کرد: بهترین نوع حمایت از تولید، «پشتیبانی در زمینه‌های تصویب و اجرای قانون‌های مؤثر و مشوق‌های لازم» و «رفع موانع و ثبات منطقی در برنامه‌ها و بخشنامه‌ها» می‌باشد.

وی تصریح کرد: در این میان باید مردم نیز وارد عمل بشوند و با استفاده از کالاهای ایرانی به تولید و اشتغال کشور کمک کنند البته تولیدات نیز باید با کیفیت و متناسب با نیازهای مردم باشد.

نائب رئیس مجمع‌عمومی جامعه مدرسین با اشاره به موانع خارجی و موانع داخلی تولید، خاطرنشان کرد: در یک نگاه کلی، بخشی از موانع تولید مربوط به امور داخلی و بخشی مرتبط با تحریم‌های ظالمانه است، رهبری معظم در بخش موانع خارجی که عمده آن تحریم‌ها می‌باشند، «خنثی‌سازی تحریم‌ها» و در بخش موانع داخلی، «همّت در برداشتن و برطرف‌کردن موانع» را مطرح فرمودند که در هر دو نیاز جدّی به نگرش در تسهیل کردن امور تولید و اعتماد به سرمایه‌گذاران و نیروی کار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha