شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت السالام رضوانی

 حوزه / امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: شهید مطهری یک مرزبان هوشیار و بیدار بود که متوجه برنامه‌ریزی دشمنان اسلام در زمینه تهاجم فرهنگی به کشور شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، صبح امروز در نشستی با مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بویین زهرا گفت: استاد شهید مرتضی جایگاه ویژه‌ای در تاریخ معاصر ایران دارد، از آن جهت که با اشراف خاصی که بر شریعت اسلامی و اصول حاکم بر آن داشت، توانست ایمان دینی را به گونه‌ای ارائه کند که از هر جهت پاسخگوی معضلات بشر عصر کنونی باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهید مطهری شخصیت جامع و کاملی بود و جزء نادرترین شخصیت‌هایی بود که همه ابعاد مختلف در وجود ایشان جمع بود

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: شهید مطهری یک مرزبان هوشیار و بیدار بود که متوجه برنامه‌ریزی دشمنان اسلام در زمینه تهاجم فرهنگی به کشور شده بود و  به تعبیر امام راحل(ره)، مرحوم مطهری در اسلام شناسی و فنون مختلف اسلام و قرآن کریم کم نظیر و در طهارت روح،  قوت ایمان و قدرت بیان کم نظیر بود.

وی با اشاره اینکه انسان در بین مخلوقات عالم از همه اولی‌تر است و هر چه که در مسیر تکامل انسان قرار بگیرد، مهم می‌شود، عنوان کرد: کار معلمی در مسیر تکامل انسان است و به‌همین دلیل جایگاه بسیار بالا و مهمی دارد.

حجت الاسلام  رضوانی تصریح کرد: شهید مطهری اندیشمندی بود که هرچه از شهادت آن بزرگوار می گذرد خدمت آن شهید فرزانه در حوزه فرهنگی و دینی بیشتر نمایان می شود.

 امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: شهید مرتضی مطهری یکی از بارزترین، موفق‌ترین و پیشروترین متفکران اسلامی در عصر جدید است که در گستردگی فکر، درک زمان، شناخت مسائل فکری، توجه به واقعیات و آشنایی با مبانی دینی سرآمد هم عصران خویش بود.

شهید مطهری مرزبان عقیدتی بود

.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha