چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
بیژن سلیمان پور

حوزه/رئیس ستاد انتخابات استان قم با اشاره به اهمیت و اثرات حضور پرشور مردم در انتخابات، گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، تهدیدات معاندین و دشمنان قسم خورده را کم رنگ و قدرت مضاعفی را برای نظام خلق خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، بیژن سلیمان پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه ستاد انتخابات استان طی سخنانی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای انتخابات ۲۸ خرداد در قم اظهار کرد: همه شرایط برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور در استان قم مهیا است.

وی با بیان این که برنامه ریزی ها و امور اجرایی انتخابات در استان به شکل شایسته و  مناسبی در حال انجام است تصریح کرد: در این مسیر هماهنگی های لازم انجام و تعامل و وفاق بسیار خوبی بین هیأت های اجرایی، نظارت و بازرسی وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به اهمیت مشارکت انتخابات، بر ضرورت تلاش دستگاه ها در جهت تحقق این مهم تأکید کرد و گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، تهدیدات معاندین و دشمنان قسم خورده را کم رنگ و قدرت مضاعفی را برای نظام خلق خواهد کرد.

سلیمان پور با بیان این که خوشبختانه مشارکت مردم قم در همه ادوار انتخابات، بالاتر از میانگین کشوری بوده است افزود: امیدواریم در این دوره نیز شاهد حضور گسترده و پرشور مردم فهیم و انقلابی قم در پای صندوق های رأی باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به الکترونیکی بودن انتخابات شورای شهر قم خاطرنشان کرد: توسط کمیته فناوری اطلاعات باید آموزش های لازم به رأی دهندگان در خصوص این شیوه از انتخابات ارائه شود.

رئیس ستاد انتخابات همچنین به اهمیت فضا سازی و تبلیغات محیطی انتخابات اشاره و تصریح کرد:  بایستی تدابیر و تمهیدات لازم در زمینه استفاده از شیوه های اثرگذار و طرح های بدیع و جذاب برای دعوت و ترغیب مردم به حضور و مشارکت در انتخابات اتخاذ گردد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha