چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ همایش عهد سربازی در مسجد جمکران

حوزه/ طی هماهنگی‌های صورت گرفته با تیپ امام صادق(ع) قم، طلاب برای اخذ کسری تأهل و فرزند، دیگر نیازی به مراجعه قم ندارند.

حجت‌الاسلام محمد کیانی، مسئول مرکز امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از خدمتی جدید به طلاب خبرداد و گفت: طی هماهنگی‌های صورت گرفته با تیپ امام صادق(ع) قم، طلاب گرامی، جهت اخذ کسری تأهل و فرزند، نیازی به مراجعه در قم نداشته و امور طلاب و دانش‌آموختگان استان خوزستان بعد از اخذ و مشاهده مدارک شناسنامه‌ای طلاب، جهت کسر خدمت اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

وی با بیان اینکه کسری تأهل شامل افرادی می‌شود که تاریخ اعزام آن‌ها بعد از ۱۳۹۹/۰۹/۰۱ باشد، افزود: درصورتی‌که فرزند در حین خدمت به دنیا بیاید کسری شامل او می‌شود؛ همچنین اگر فرزند بعد از کسر خدمت فوت کند، کسری اخذ شده همچنان قابل قبول است.

حجت‌الاسلام کیانی، با اشاره به سقف کسر خدمت برای طلاب، گفت: برای تأهل، دو ماه و برای هر فرزند، سه ماه کسری تعلق می‌گیرد.

وی در پایان اظهارداشت: نامه‌های کسر خدمت بسیج که توسط یگان‌های مربوطه صادر می‌گردد با ثبت رونوشت به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، قابل قبول بوده و به‌عنوان کسری اعمال گردد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha