پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: باید آزادسازی خرمشهر را نتیجه چندین عامل دانست، نخست درایت، رهبری و زعامت امام خمینی (ره) که توانست با نفس مسیحایی خویش نیرویی عظیم و معنوی در بین رزمندگان به وجود آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان اسلام که در سپاه بیت المقدس برگزار شد، در سخنانی عنوان کرد: اگر امروز در منطقه‌ای همانند خاورمیانه به این آسانی و سهولت و از همه مهم‌تر با ضریب امنیتی بالایی زندگی می‌کنیم، همه اینها نتیجه رشادت و ایثارگری شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ادامه داد: همه رزمندگان اسلام در کشور با یک بسیج عمومی بزرگ عملیاتی تاریخی و ماندگار به نام «بیت المقدس» را آفریدند که این عملیات به علت پیچیدگی خاصی که داشت نه تنها منجر به آزادسازی خرمشهر از دست دشمن بعثی گردید، بلکه به‌عنوان یک از معروف‌ترین عملیات‌های نظامی در جهان نام گرفت.

وی اظهار کرد: باید آزادسازی خرمشهر را نتیجه چندین عامل دانست، نخست درایت، رهبری و زعامت امام خمینی (ره) که توانست با نفس مسیحایی خویش نیرویی عظیم و معنوی در بین رزمندگان به وجود آورد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی  خاطرنشان کرد: یکی دیگر از جنبه‌های آزادسازی خرمشهر به دست رزمندگان اسلام تغییر معادلات به سود ایران اسلامی و رزمندگان اسلام بود به طوری که دشمن و دیگر اذنابش روحیه خود را باختند و هرآنچه که در سر می‌پروراندند از هم پاشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در پایان گفت: همه ما امیدواریم که این روحیه ایثار و جهاد همچنان در ملت ایران وجود داشته باشد، زیرا دشمن هنوز جبهه‌های جنگ را ترک نکرده و تنها شکل مبارزه با این نظام اسلامی را تغییر داده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha