سه‌شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ |۲۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 28, 2024
حجت ‌الاسلام روح‌اله حریزاوی- معاون آموزش و پژوهش سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ حجت‌الاسلام حریزاوی، با حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان قائم مقام این سازمان برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی، با حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی، ریاست سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان قائم مقام این سازمان برگزیده شد.

حجت‌الاسلام حریزاوی از اساتید حوزه و دانشگاه است که پیش از این معاونت راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی را بر عهده داشت.

فعالیت تبلیغی و تربیتی در بسیج و مراکز دانشگاهی، مدیریت حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان و تأسیس بینش‌کده علم دینی از جمله خدمات و اقدامات وی محسوب می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کاظم صفایی IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    سلام با تشکر از فرمایشات جنابعالی ؛ جناب آقای حریزاوی با گفتار درمانی و اینکه خود و مخاطبانت را در کلاس درس دانشگاه تصور کنی با میدان عمل تفاوت صدرصدی دارد لطفاً از تجارب و توانایی دیگران استفاده کنید و رابطه با شورای انقلاب فرهنگی ، مجلس و دولت را بهر طریق ممکن عملی کنید و از تجربه بسیار که افراد زحمت کشیده در جامعه و بویژه تبلیغات اسلامی دارند استفاده کنید طرد دلسوختگان مذهبی و آوردن افراد بی تجربه نه تنها به نتیجه نمی رسید بلکه در این شرایط بحرانی فرهنگی دستتان از نیروی مؤثر خالی می شود و توجه تان روی فرهنگ باشد نه کارهای حاشیه ی و تئوری ، نسل آینده ( خردسال ، نوجوان ، جوان را در مدارس و دانشگاهها دریابید ) همچنانکه شهید بزرگوار دکتر بهشتی و امثال ایشان این کار را در 60 سال پیش در مدارس آموزش و پرورش انجام دادند
  • نرگس عگوه IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
    0 0
    باسلام احترام خدمت برادر دلسوز وخدوم جناب اقای حریزاوی خداوند حافظ شماباشد انتظار داریم توجه بیشتری به هیئات بانوان شود