چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
ماموستا رستمی-نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسلمین اگر می خواهند که در دنیای کنونی به جایگاه واقعی خود برسند باید تعامل و همدلی را در دستور کارشان قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان، ماموستا فایق رستمی، روز یکشنبه، در مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های نیازمند استان کردستان اظهار داشت: خوشبختانه شاهد حرکات بسیار خوبی از سوی بنیاد بین المللی خیریه «آبشار عاطفه‌ها» در سطح کردستان هستیم که این فعالیت ها می تواند بخشی از فقر و کاستی های این استان را برطرف کند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در این شرایط نامساعد اقتصادی و نیز شرایط اپیدمی کرونا در کشور، اهدای ۲۱۰ فقره جهیزیه به زوج های جوان در این استان کاری بزرگ و به یادماندهی است که بی شک بانیان آن اجر خود را از خداوند متعال دریافت خواهند کرد.

امام جمعه سنندج در ادامه تاکید کرد: براساس نص صریح دین اسلام، همه اعضای جامعه اسلامی مانند یک پیکر هستند که باید در صورت بروز هر مشکلی برای دیگر مسلمانان، در پی حل مشکل برادر دینی خود باشند.

ماموستا رستمی اظهار کرد: مسلمین اگر می خواهند که در دنیای کنونی به جایگاه واقعی خود برسند باید تعامل و همدلی را در دستور کارشان قرار دهند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: اسلام از همان روزهای نخستین براساس برادری و مودت پایه گذاری شده است و باید گفت که امروز بسیار بیشتر از گذشته جهان اسلام نیازمند این تعامل است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha