شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نخستین نشست هم‌اندیشی نخبگان دانشگاهی خوزستان

حوزه/ نخستین نشست هم‌اندیشی نخبگان دانشگاهی خوزستان، باحضور نماینده ولی فقیه در خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، نخستین جلسه هم‌اندیشی نخبگان دانشگاهی باهدف طرح چالش‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود برای ارائه به رئیس جمهور منتخب بامحوریت خوزستان و باحضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

در این جلسه اساتیدی از دانشگاه های مختلف خوزستان، مسئول بسیج جامعه پزشکی استان و اعضای شورای اندیشه ورز بسیج اساتید استان نیز حضور داشتند و در آن اساتید با تخصص های مختلف درخصوص مشکلات زیربنایی استان در حوزه های مختلف بحث و اظهار نظر کردند.

"تدوین سند جامع پیشرفت استان"، "استفاده از مدیران مؤمن انقلابی کارآمد برای حل مسائل"، "پیگیری و مطالبه اجرایی سازی سند اسلامی شدن دانشگاه ها"، "تقویت سیستم نظارت برای بهره ور تر شدن نظام مدیریتی"، "توجه ویژه به مسأله مشکلات زیست محیطی باتوجه به اینکه بخش قابل توجهی از آن ناشی از فعالیت صنایع مختلف در استان است" بخشی از موضوع‌های مطرح شده بود.

"تعیین سهم خوزستان در زمینه استخدام نیروی کار در اجرای طرح های ملی"، پیگیری و فعال شدن ظرفیت باقیمانده طرح ۵۵۰ هکتاری در استان"، "رعایت مسئولیت اجتماعی از سوی کلیه صنایع فعال طبق قانون و ایفای نقش در پیشرفت استان خوزستان" دیگر محورهایی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، بر حداکثرسازی استفاده از ظرفیت دولت جدید برای حل مشکلات و نیاز به هم‌صدایی در استان برای بیان مشکلات تاکید کرد.

همچنین به پیشنهاد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان مقرر شد تشکیل این جلسات با تعیین دستور کار قبلی و در قالب کمیته های تخصصی در آینده ادامه یابد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha