شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امین بابازاده منتقد سینما

حوزه/ منتقد حوزوی سینما و تلویزیون گفت: در شرایط کنونی یکی از مهم ترین انتظارات عامه مخاطبان رسانه ملی، ارتقای کیفی سریال های تلویزیونی است.

امین بابازاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: متأسفانه ماه رمضان گذشته، عملاً سریال قوی و جذابی را در شبکه های مختلف تلویزیون مشاهده نکردیم و این در حالی است که حتی سریال زیرخاکی به کارگردانی جلیل سامان که اخیراً پخش شده بود نیز با وجود نقاط قوت، در برخی زمینه ها، ضعف های قابل توجهی داشت.

وی افزود: احساس می شد که زیرخاکی از حیث قصه پردازی به نوعی مخاطب را سرکار می گذارد و با وجود آن که دارای موقعیت های کمیک بهتری نسبت به سری قبل بود، اما با این حال همچون بسیاری از سریال ها دچار فقر و ضعف فیلمنامه ای بود.

وی همچنین گفت: البته انصافاً از منظر کارگردانی زیرخاکی ۲ از زیرخاکی ۱ پخته تر بود و ضمناً شاهد بازی های بهتری هم بودیم و به همین خاطر انتظار از سازندگان این سریال بیشتر بود.

این کارشناس فرهنگی و رسانه ای ادامه داد: آن چه از رسانه ملی انتظار می رود این است که حداقل در هر فصلی چند سریال خوب و باکیفیت داشته باشد، اما متأسفانه وضعیت کنونی تلویزیون به گونه ای است که ادامه این روند باعث از دست دادن بیشتر مخاطب می شود.

وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد بنده، هزینه های تلویزیون نباید به سمت ساخت و نمایش سریال های سطحی و بی کیفیت برود، چرا که در این صورت مخاطب راضی نشده و به سمت و سوی سریال های شبکه نمایش خانگی و گاه متأسفانه شبکه های ماهواره ای گرایش پیدا می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha