شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سه شنبه های مهدوی

حوزه/ قائم مقام بنیاد مهدویت فارس از راه اندازی سامانه سه شنبه های مهدوی خبر داد و گفت: در این سامانه افرادی که دوست دارند سه شنبه های مهدوی را در جای جای استان فارس برگزار کنند می توانند مشخصات خود را در این سامانه به ثبت رسانند تا به عنوان یک فعال مهدوی در سطح استان شناخته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد حسین حدائق، قائم مقام بنیاد مهدویت استان فارس، عصر امروز در جلسه شورای قرآن و عترت استان فارس که در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، در خصوص اساس نامه شورای قرآن و عترت اظهار کرد: تاکنون اساسنامه جلسه شورای قرآن را نوشته ایم که به محض مصوب شدن آن را ابلاغ خواهیم کرد.

وی در ادامه به بخش عترت نیز اشاره کرد و افزود: در بخش عترت با توجه به حساسیت و دغدغه نماینده ولی فقیه در استان فارس در ابتدای سال برنامه های مطلوبی را اجرا و برگزار کرده ایم.

قائم مقام بنیاد مهدویت استان فارس عنوان کرد: در سال گذشته با وجود شیوع کرونا فعالیت های مهدوی مطلوبی نیز اتفاق افتاد، البته باور ما بر این است که مرکزیت قرآن و عترت در استان فارس باید حرم مطهر شاهچراغ(ع) باشد.

وی برگزاری طرح سه شنبه های مهدوی را مورد توجه قرار داد و گفت: طرح دیگری که در این جلسه به تصویب رسیده، موضوع طرح سه شبنه های مهدوی بود که به جدیت دنبال شده است؛ در پلن نخست سعی بر این بوده که مساجد و پایگاه های بسیج و دانش آموزان آن را دنبال کنند.

حجت الاسلام حدائق از راه اندازی سامانه سه شنبه های مهدوی خبر داد و گفت: در این سامانه افرادی که دوست دارند سه شنبه های مهدوی را در جای جای استان فارس برگزار کنند می توانند مشخصات خود را در این سامانه ثبت کنند تا به عنوان یک فعال مهدوی در سطح استان شناخته شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha