چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024

حوزه/ ۳۱۰ مشاوره رایگان به همت خادمیاران کانون مشاوره خانواده دبیرخانه کانون های خدمت رضوی کاشان در سه ماه نخست سال جاری انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  حوزه در کاشان، دکتر سمیه عبدالهی نجات، مسؤول کانون مشاوره خانواده دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی کاشان، در جمع خبرنگاران گفت: خادمیاران رضوی، تا کنون ۳۱۰ مشاوره را با موضوع‌ مشاوره‌های قبل از ازدواج، ازدواج، فرزند پروری، وسواس، روانشناس بالینی، مشاوره تغذیه، طب سنتی، مامایی و تحصیلی انجام داده‌اند.

وی افزود: مشاوره برای ۲ زوج، تست طرحواره پیش از ازدواج و عقد آنان را در هفته گذشته تاکید و اضافه کرد: مشاوره فردی برای جلوگیری از  طلاق ۱۷ خانواده نیز انجام و از برکت تعامل مشاوران رضوی مشکل ختم به خیر و مانع از متارکه زوجین شد.

مسؤول کانون مشاوره خانواده دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی کاشان، با اشاره به ارائه چندین مورد مشاوره گروهی برای جلوگیری از طلاق، گفت: مشکل ناباروری ۲ خانواده‌ نیز با مشاوره طب سنتی این خادمیاران در اصلاح تغذیه برطرف و بحمدالله فرزندآوری نیز حاصل شد.

عبدالهی نجات، مشاوره به یک مورد فرار دختر از منزل را نیز یادآور شد و افزود: این دختر با مشاوره مشاوران خادمیار رضوی به آغوش خانواده برگشت.

وی با اشاره به انجام یک مورد مشاوره بالینی که بیمار حال وخیمی داشت و حتی از منزل خارج نمی‌شد گفت: مشاوره برای خانواده این شخص نیز انجام و بهبودی بیمار حاصل شد.

به گفته وی مشاوره‌های گروهی مشاوران نیز در مورد اصلاح و تبدیل سبک زندگی به سبک اسلامی در کانون مشاوره خانواده دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی کاشان انجام شد.

مسوول کانون مشاوره خانواده دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی کاشان، با اشاره به فعالیت ۱۲ مشاور در پایگاه مشاوره این کانون، گفت: مشاوره فرزندآوری و افزایش جمعیت، شمیم رضوی و ۱۸ ساعت مشاور مامایی در رادیو از دیگر طرح‌های اجرا شده در سه ماه نخست امسال در دبیرخانه کاشان است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha