جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
نشست هم‌اندیشی مرزبانی از مکتب اهل‌بیت(ع) در دفتر امام جمعه سوسنگرد

حوزه/ در نشست هم‌اندیشی و اجرایی مرزبانی از مکتب اهل‌بیت(ع) رؤسای ادارات آموزش و فرهنگی تبلیغی در گزارش‌های جداگانه خدمات ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به سوسنگرد را ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به‌منظور ترویج معارف مکتب اهل‌بیت(ع) و مرزبانی از این مکتب، نشست هم‌اندیشی و اجرایی به ابتکار دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با حضور امام جمعه سوسنگرد، مدیران مدارس علمیه برداران و خواهران و مدیر آموزش‌وپرورش این شهرستان در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

در این جلسه رؤسای ادارات آموزش و فرهنگی تبلیغی در گزارش‌های جداگانه خدمات ۱۰ ساله دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به سوسنگرد را ارائه کردند.

حجت‌الاسلام دبیری فرد، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان در این نشست بر لزوم هماهنگی و هم‌افزایی برای مرزبانی از مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام تأکید و خواستار برنامه‌ریزی جامع سالیانه زیر نظر امام جمعه سوسنگرد برای این منظور شد.

در این نشست مقرر شد دوره‌های تربیت مربی شیعه شناسی و مرزبانی از مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام برای طلاب خواهر و برادر و معلمان به شکل جداگانه برگزار گردد.

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه سوسنگرد در این دیدار از اهتمام دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان به موضوعات مهم فرهنگی و دینی قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، در این دیدار همه مدیران حاضر در جلسه، از مجموعه خود گزارشی ارائه کردند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha