شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ذالنوری

حوزه/ متأسفانه بسیاری از مشکلات مردم و کشور به دلیل سیاست های غلط، بعضا ضعف مدیریت و بخشی هم تعمدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین حامدی، امام جمعه پردیسان که در دفتر امام جمعه این شهر در قم برگزار شد بر همفکری و تلاش همه نمایندگان قم برای رفع مشکلات و زیر ساخت های مردم پردیسان تأکید و آن را ضروری دانست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه بسیاری از مشکلات مردم به دلیل سیاست های غلط، بعضا ضعف مدیریت و بخشی هم تعمدی است.

وی با اشاره به پیش خورکردن دولت فعلی در بحث اوراق بیان داشت: متأسفانه دولت یازدهم و دوازدهم پول و منابع دولت های بعدی را هم پیش خور کرده است. در واقع اوراق زیادی را پیش فروش کرده است. هر چه می شد، از پیش فروختند. حالا رئیس جمهور می گوید، ما برجام را حل کردیم و دولت بعد بر سر سفره آن می نشیند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری با بیان این که رفع همه مشکلات جامعه را نمی شود به دولت بعدی موکول کرد، ولی طوری می توان حرکت کرد که جلوی  مشکلات را گرفت، بیان داشت: معتقدم این ویرانه هایی که در کشور و جامعه در این دوره ایجاد شده، در دولت جدید نیازمند تلاش مضاعف است.  

وی گفت: لذا با چنین شرایطی کار دولت بعدی در زمینه های مختلف بسیار سخت خواهد بود و برای رفع مشکلات نمی توان انتظار معجزه داشت ولی معتقدم بعضی از مشکلات به دلیل سوء مدیریت است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: بهرحال دولت جدید با کابینه قوی و  همراه با تعامل و همکاری مجلس می توانند بعضی از مشکلاتی که به دلیل سوء مدیریت ایجاد شده را رفع کنند. پیش بینی این است که در این دولت جدید شاهد سوء مدیریت نباشیم و این دولت با روحیه جهادی که از او سراغ داریم، کار را شروع کند و چشم انداز ما این است که این وضعیت بهبود خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: باید با تلاش مضاعف و کار جهادی دولت بعدی، اعتماد از دست رفته و آسیب دیده مردم بازسازی شود تا جلوی خسارتها گرفته شود. مردم ما ایران اسلامی، نجیب اند. لذا باید دولت و حکومت به آنها خدمت کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات مردم پردیسان گفت: این شهر بدون در نظر گرفتن زیر ساخت های در مسائلی چون مدرسه، جاده، فاضلاب، مسجد، مصلای نماز جمعه، مغازه های تجاری و.... ساخته شده است. نباید این اتفاق می افتاد و این ایرادی است که به دستگاه های مربوطه در قم وارد است که چرا این اتفاق برای مردم پردیسان افتاده است.

وی بیان داشت: باید با همفکری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، همکاری همه دستگاه ها زیر ربط این شهر، شاهد رفع مشکلات مردم پردیسان باشیم. یقینا مشکلات این شهر را باید در دولت جدید به صورت ریشه ای حل کرد و امید هم همین است.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری گفت: عدم زیر ساخت های شهر، جدای از هزاران مشکلی است که مردم پردیسان در درون مجتمع های خود دارند که در این رابطه باید به بحث تعاونیها و مسکن مهر که نتوانسته اند به درستی به وظائف خود در قبال مردم عمل کنند، اشاره و مورد بحث و بررسی دقیق قرار داد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش ما در مجلس باید این باشد که نباید شهرهای دیگری مانند پردیسان قم در جاهای مختلف کشور بدون در نظر گرفتن پیوست و زیرساخت های لازم ایجاد شود و باید قبل از ساخت مسکن، پیوست های لازم در نظر گرفته شود تا  مردم بیش از این گرفتار سختی و مشکل نشوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha