شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه آب

حوزه/ نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه بن بروجن نه تعطیل می شود و نه تعطیل شدنی است، گفت: پروژه غیرقانونی بهشت آباد ۴ شهرکرد را ویران می کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، نشست تخصصی تبیین آخرین وضعیت مسئله آب استان چهارمحال و بختیاری در تالار بلاغ تبلیغات اسلامی با حضور روحانیون، ائمه جمعه و جماعات برگزار شد.

حجت الاسلام جعفری، نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فقه، تئوری اداره جامعه از گهواره تا گور است، اظهار داشت: از مهمترین وظایف روحانیت حق طلبی و مبارزه با تبعیض بوده و خواهد بود. 

وی با اشاره به مخالفت روحانیت شیعه با درجه بندی بین مردم افزود: ما به شدت با تبعیض مخالفیم و پرچمدار عدالت به هر قیمتی خواهیم بود و روحانیت نیز در صحنه های مشکلات اجتماعی و سیاسی باید میدان دار باشد.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روحانیت به دنبال دامن زدن به منازعات قبیله ای نیست؛ مدل امروز کشور در توسعه و حکم رانی عرصه ای کاملا غلط است. در استان ما وضعیت در حوزه حکم رانی بسیار بدتر از کشور بوده است.

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه در پروژه بن بروجن هیچ حکمی صادر نشده و توقف آن معنایی ندارد، خاطرنشان کرد: پروژه بن بروجن نه تعطیل می شود و نه تعطیل شدنی است، و نظر شورای عالی آب هم همین است. نظر تمام دستگاه های امنیتی این است که پروژه هر چه سریعتر انجام شود. 

وی تصریح کرد: اگر بنا بر تعطیلی پروژه بن بروجن باشد خیلی از پروژه های دیگر هم تعطیل خواهد شد و ما با کسی در این زمینه تعارف نداریم.

حجت الاسلام جعفری گفت: پروژه غیرقانونی بهشت آباد  ۴ شهرستان ما را ویران می کند. این پروژه از نظر سازمان بازرسی، مرکز پژوهش های مجلس و محیط زیست کشور کاملا ویرانگر است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha