شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی  از نمایشگاه دائمی پاتوق کتاب ارومیه

حوزه/ مدیر کتابفروشی پاتوق کتاب کازرون گفت: با همکاری و مساعدت دلسوزانه مدیریت مدرسه علمیه کازرون و شرکت فروشگاه های زنجیره ای، پاتوق کتاب راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام مهدی صنعتی در آیین آغاز به کار پاتوق کتاب کازرون در رابطه با ضرورت افتتاح چنین فروشگاهی در کازرون اظهار کرد: از جمله مهم ترین نیازهای فرهنگی کازرون در دهه های اخیر، وجود یک کتابفروشی واقعی برای پاسخ به نیازهای مردم شهرستان بود که بحمدالله با همکاری و مساعدت دلسوزانه مدیریت مدرسه علمیه کازرون و شرکت فروشگاه های زنجیره ای، پاتوق کتاب راه اندازی شد.

این فعال فرهنگی افزود: برنامه های متعددی را با محوریت کتاب، نویسندگان کازرونی و ... برنامه ریزی کرده ایم که به مرور اطلاع رسانی خواهیم کرد.

حجت الاسلام صنعتی با دعوت از همه اصحاب فرهنگ و هنر برای ارتقای جایگاه این کتاب فروشی، گفت: بی شک این کتابفروشی نوپا، نیازمند همراهی و همدلی اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان است.

مدیر پاتوق کتاب کازرون در پاسخ به این سوال که آیا این کتاب فروشی زیرمجموعه مدرسه علمیه کازرون است، گفت: پاتوق کتاب کازرون از مجموعه فروشگاه های زنجیره ای شرکت پاتوق کتاب است که در مسیر راه اندازی از حمایت های مدیر حوزه و امام جمعه محترم شهر کازرون بهره مند شده است.

حجت الاسلام اسلامی، مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای پاتوق کتاب هم اظهار کرد: با توجه به تاریخچه مذهبی، فرهنگی، باستانی کازرون، جای ناراحتی فراوان بود که از کتابفروشی محروم باشد.

وی با اشاره به روند شکل گیری فروشگاه های پاتوق کتاب اضافه کرد: منشا شکل گیری فروشگاه های پاتوق کتاب، دو جمله از مقام معظم رهبری است که اشاره به لزوم راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای کتاب داشتند و دیگری هم فرمودند که چه خوب بود که مثل هر سوپرمارکتی که ابتدای هر کوچه است، یک کتابفروشی هم باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha