شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه کنگان

امام جمعه شهرستان کنگان گفت: از مردم عاجزانه تقاضا دارم مسائل بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا مانع ابتلا و شیوع این ویروس منحوس شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی، امروز پس از تزریق واکسن کرونا در سالن ورزشی شهید نامدار شهرستان کنگان، گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی و شیوع بیماری منحوس کرونا، توصیه من به مردم این است که از تزریق واکسن ویروس کرونا استقبال کنند.

امام جمعه کنگان افزود: با شیوع بیماری منحوس کرونا در کشور از جمله استان بوشهر و شهرستان کنگان و شرایط دشوار و نگران کننده بیمارستان و مراکز درمانی از مردم درخواست دارم بر مبنای اعلام گروه های سنی و اقشار اعلام شده نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی با اظهار نگرانی از وضعیت کرونایی در شهرستان کنگان، حجم بالای مبتلایان به کرونا ویروس و عدم امکان پذیرش بیمار کرونایی از سوی بیمارستان امام خمینی(ره) به دلیل نداشتن تخت و دیگر امکانات، عنوان کرد: از مردم عاجزانه تقاضا دارم مسائل بهداشتی و دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و فاصله اجتماعی را رعایت کنند تا مانع ابتلا و شیوع این ویروس منحوس شوند.

حجت الاسلام محمودی تاکید کرد: طغیان مجدد بیماری حاصل عادی انگاری و بی‌احتیاطی و عدم ماسک زدن و رعایت نکردن مسائل بهداشتی است.

وی با تقدیر از تلاش های کادر درمان و مدافعان سلامت در حوزه مقابله با کرونا، درمان بیماران و نیز تزریق واکسن، گفت: امروز راه قدرشناسی از مدافعین سلامت رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی است.

امام جمعه کنگان در خصوص کمبود مکان برای تزریق و درمان بیماران کرونایی، عنوان کرد: همان گونه که قبلا به مسئولان حوزه بهداشت و درمان اعلام کردم، مصلای کنگان آماده همکاری با ستاد مقابله با کرونا است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha