شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احمدیان

حوزه/حجت الاسلام احمدیان گفت: بیان احکام الهی برروی منابر، پررنگ ساختن مباحث قرآنی و تاکید بر این موضوع، فعالیت مجدانه و برنامه ریزی شده در فضای مجازی توام با فضای حقیقی از جمله اموری است که مبلغین می توانند در ایام محرم اجرا کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان، عصر یکشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ که به مناسبت ایام محرم در خیمه گلستان شهدا برگزار شد، اظهار کرد: مبلغین و روحانیون هدایتگران جامعه به سوی کشتی نجات یعنی دستگاه سیدالشهدا(ع) هستند.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه  تشدید کرونا شرایط را برای انجام اعمال زیادی چون تبلیغ، بسیار سخت کرده است، ادامه داد: ما وظیفه داریم نسبت به رعایت اصول بهداشتی در امر کرونا حین انجام تبلیغ حساس باشیم.
حجت الاسلام احمدیان خاطرنشان کرد: بیان احکام الهی روی منابر، پررنگ ساختن مباحث قرآنی و تاکید بر این موضوع، فعالیت مجدانه و برنامه ریزی شده در فضای مجازی توام با فضای حقیقی از جمله اموری است که مبلغین می توانند در ایام محرم اجرا کنند.
وی بیان کرد: مردم، ما را به عنوان الگو پذیرفته اند، لذا بزرگترین و موثرترین نوع تبلیغ، تبلیغ عملی و رفتاری است.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: وظیفه جدی حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی را بر عهده داریم که قطعا امید بخش است.

 
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha