شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
شیعہ علماء کونسل پاکستان کی بہاولنگر کے شہداء کے لواحقین اور زخمیوں کی عیادت

حوزه/ هیأتی از شورای علمای شیعه پاکستان از مجروحان و خانواده شهدای فاجعه عاشورا بهاوالنگر پاکستان دیدار و به خانواده شهدا تسلیت گفتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» هیأتی از شورای علمای شیعه پاکستان از مجروحان و خانواده شهدای فاجعه عاشورای بهاوالنگر پاکستان دیدار و به خانواده شهدا تسلیت گفتند.

این هیئت پیام تسلیتی حجت‌الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رئیس شورای علمای شیعه پاکستان را به خانواده قربانیان انفجار رساندند و از مجروحان فاجعه عاشورا به خاطر صبر و شجاعت آنان استقبال و برای بهبودی سریع مجروحان دعا کردند.

این هیئت متشکل از حجت الاسلام غلام شبیر حیدری، حجت الاسلام محمد افضل جعفری، حجت الاسلام علی سجاد نقوی، حجت الاسلام تجمل عباس مهدی بود. آنان با علما و بزرگان بهاوالنگر از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضمیرالحسن نقوی رهبر شورای علمای شیعه بهاوالنگر، حجت الاسلام فخرعباس خطیب مسجد و حسینیه بهاوالنگر، حجت الاسلام والمسلمین علی نقی گلریز مدیر جامعه زهرا بهاوالنگر، امیر رضا و سید محسن گیلانی فعالان منطقه ملاقات و جزئیات کامل وضعیت و رویدادها را دریافت کردند.

لازم به ذکر است که در روز عاشورا در شهر بهاوالنگر پاکستان، تروریست ها با نارنجک دستی به عزاداران حسینی حمله کرده بودند که در نتیجه ۳ عزادار شهید و ۲۵ عزادار مجروح شده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha