دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
کد خبر: 976986
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
روایت تصویری از مراسم 13 محرم در یزد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد در پیامی آورده است: هیئات و تشکل‌های مذهبی استان یزد کارنامه‌ای پرافتخار در تعظیم شعائر دینی، خصوصاً در برپایی مراسمات عزاداری و روضه‌های اباعبدالله الحسین(ع) دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»در یزد،  آیت الله ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد برای تقدیر از برگزارکنندگان مراسم سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) در استان یزد پیام تقدیر و تشکری به این شرح صادر کرد:

 با درود و صلوات بر محمّد و آل محمّد
  محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است. حضرت امام خمینی(ره)

مسئولین و خادمین محترم هیئات استان یزد

با عرض تسلیت به مناسبت ایام حزن و عزای خاندان اهل بیت عصمت و طهارت

هیئات و تشکل‌های مذهبی استان یزد کارنامه‌ای پرافتخار در تعظیم شعائر دینی، خصوصاً در برپایی مراسمات عزاداری و روضه‌های اباعبدالله الحسین(ع) دارند.

بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های مسئولین و خادمین  هیئات محترم و سازمان تبلیغات اسلامی و صدا و سیمای مرکز یزد که در طول ماه محرم برای زنده نگه داشتن چراغ روضه اباعبدالله انجام داده‌اند سپاسگزاری می‌کنم و اعتقاد دارم امسال که به خاطر رعایت ضوابط بهداشتی اعلامی ستاد کرونا، هیئات متحمل زحمت و هزینه بیشتری شدند، قطعاً اجر مضاعفی نیز دارند.
مجدداً از اجرای باشکوه مراسم در جای جای محلات و مساجد استان و نیز مشارکت خادمان هیئات در کمک رساندن و مقابله با این ویروس منحوس، صمیمانه سپاسگزاری می‌نمایم و امیدوارم از لطف خداوند متعال و توجهات حضرت بقیة الله الاعظم(ارواحنا فداه) برخوردار باشید.

«سایه مقام معظم رهبری مستدام باد»

  و من الله التوفیق
 محمدرضا ناصری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha