چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
طرح تکریم

حوزه/ ۱۱۰ خانواده سالمند مستأصل و نیازمند در استان قم تحت پوشش خدمات این مرکز قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام احمد سبحانی  معاون حمایتی مرکز علمی-فرهنگی و نیکوکاری بشری در توضیح این طرح بیان داشت : ۱۱۰ خانواده سالمند مستأصل و نیازمند در استان قم تحت پوشش خدمات این مرکز قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام  احمد سبحانی با اشاره به اینکه جامعه هدف این طرح ۱۱۰ سالمند مستأصل کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌باشد خاطر نشان کرد: پس از ایجاد مسیر تفاهم ما بین کمیته امداد و مرکز بشری، این مرکز از ابتدای شهریور طرح تکریم ۱۱۰ سالمند نیازمند را به صورت رسمی آغاز نموده است.

وی افزود: بدین منظور جلسه رسمی آغاز طرح با حضور مسئولین و همیاران سالمند مرکز بشری، همچنین نماینده کمیته امداد امام خمینی(ره) در دفتر مرکز برگزار گردید و طی آن شرح وظایف همیاران سالمند و دستورالعمل های اجرایی طرح به ایشان ابلاغ گردید.

معاون حمایتی مرکز تاکید کرد: از ویژگی های این طرح که برای اولین بار در استان قم اجرا می شود، رسیدگی مستمر به مشکلات سالمندان توسط روحانیون مددکار مرکز بشری می‌باشد. 

وی با ذکر این نکته که همدلی و دلجویی از سالمندان جزء اهداف مهم این طرح است گفت: بازدیدهای ماهانه، عیادت و رسیدگی به سالمندان و پیگیری نیازهای روحی، جسمی و مالی این عزیزان از سری برنامه های این طرح می باشد.

حجت الاسلام سبحانی در پایان خاطر نشان کرد: مرکز بشری در این راه صمیمانه پذیرای کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین است.

(خیرین گرامی جهت همکاری می توانند به ادمین کانال مرکز @M_N_B_G مراجعه و یا با شماره ۰۲۵۳۶۶۲۴۱۸۸ تماس حاصل فرمایند.)
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha