شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدرسه تابستانه

حوزه/ مدرسه تابستانی شبهه‌پژوهی عاشورا تا اربعین به همت مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات (حوزه‌های علمیه) و با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  مدرسه تابستانی شبهه‌پژوهی عاشورا تا اربعین به همت مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات (حوزه‌های علمیه) و با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها  برگزار می‌ شود.

برپایه این گزارش: این برنامه به صورت مجازی ۲۴ و ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ و  با صدور گواهی پایان دوره، ویژه اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب سطح ۳، ۴ و دانشجویان دکتری برگزار می شود.

این دوره  با حضور اساتید حوزه آیت الله محسن فقیهی؛ تعظیم شعائر حسینی با رویکرد فقهی حجت الاسلام و المسلمین ذبیح الله نعیمیان؛ الگو بودن امام (علیه السلام) در دوره خود و دوران ما، حجت الاسلام و المسلمین حسن ضیاء توحیدی؛ زیارت و پاسخ به شبهات درباره زیارت  حجت الاسلام والمسلمین شمس الله مریجی؛ تحلیل تاریخی و اجتماعی  مجالس عزاداری  حجت الاسلام والمسلمین حسن سوزنچی؛ نقد مکاتب با گرایش‌های سکولار و صوفیانه در سبک عزاداری و  بایسته‌ها و مرزهای آسیب‌شناسی حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد ایزدهی؛ اربعین؛ هویت‌بخشی و سرمایه اجتماعی شیعه حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن محرمی؛ مقتل نویسی و بررسی مقاتل و حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا جعفری؛ دبیر علمی برگزار می شود.

مهلت ثبت نام ۱۸ شهریور تا ۲۳ شهریور  ۱۴۰۰  از طریق پیام‌رسان ایتا  @Admin_spasokh می باشد.

 پخش زنده از طریق آپارات، اینستاگرام  و سایت پاسخ تی وی از طریق لینک‌های pasokh.tv میسر خواهد بود.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رعناابراهیم زاده IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۲
    0 0
    بنده در دوره مدرسه شبهه پژوهی عاورا تا اربعین شرکت کردم ولی گواهی دریافت نکردم بنده رو راهنمایی کنید ممنون میشم التماس دعا درپناه حق🙏🙏