شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حوزه نیوز خوزستان
فاقد عکس

حوزه/ نشست هم‌افزایی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان خوزستان با طلاب و کادر مدیریتی مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان باغملک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، نشست هم‌افزایی معاون تبلیغ حوزه علمیه استان خوزستان با طلاب و کادر مدیریتی مدرسه علمیه فاطمیه شهرستان باغملک برگزار شد.

موضوع این نشست، بررسی و تبیین طرح جهادی مدارس امین بود که در محل مدرسه علمیه امام صادق(ع) باغملک با سخنرانی حجت‌الاسلام علیزاده، برگزار شد.

وی، در این نشست، ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه(س)، به روایتی از امام باقر(ع) مبنی بر «زَکاهُ العِلمِ أن تُعَلِّمَهُ عِبادَاللّه» اشاره کرد و گفت: زکات دانش، آموختن آن به دیگران است و بحمدالله هم‌اکنون فرصتی مغتنم برای این کار نصیب طلاب خواهر و برادر خوزستانی شده است.

حجت‌الاسلام علیزاده، با بیان اینکه تعداد خوبی از طلاب فاضل خوزستانی وارد بدنه آموزش و پرورش شده‌اند، گفت: هر طلبه‌ای که وارد آموزش و پرورش شود باید فعالانه و دلسوزان در مدرسه خدمت کند و کار اصلی هر طلبه نیز تربیت دانش آموزان است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در پایان گفت: شرایط حضور در آموزش و پرورش استخدام به‌صورت آموزگار ابتدایی تا پایان ۳۰ سال خدمت است که هیچ نوع جابه‌جایی در آن صورت نخواهد گرفت.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha