شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
قریشی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: متأسفانه برخی مدیران اجرایی یا اعتقادی به پیگیری مسائل فرهنگی و اجتماعی، ندارند و یا به مصوبات در این خصوص عمل نمی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، امروز در دیدار مهدی رضایان، دبیر شورای سیاستگذاری حجاب عفاف وزارت کشور، اظهار داشت: از این که پس از مدت ها از وزارت کشور و شورای عالی انقلاب فرهنگی پیگیر موضوعات فرهنگی شدند این جای امیدواری است. موضوعات فرهنگی باید توسط عوامل اجرایی و مدیران دولتی پیگیری و مسئولین و مدیران ‌اجرایی پای کار باشند.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی مدیران اجرایی یا اعتقادی به پیگیری مسائل فرهنگی و اجتماعی ندارند و یا به مصوبات در این خصوص عمل نمی کنند و ما معتقدیم در کشور هر فعالیتی باید کانال قانونی خودش را داشته باشد و اجرای دقیق و کنترل و نظارت آن در مجموعه های اداری باعث حل معضلات خواهد شد.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: باید مدیران اجرایی افرادی معتقد به دین وانقلاب باشند و نظارت و ارزیابی از عملکرد آنان نیز باید با دقت صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: همه باید توجه داشته باشیم که ما نظام‌ و حکومتیم و لازم است با اصول و قوانین در موضوعات فرهنگی و اجتماعی عمل کنیم و دستگاه های اجرایی باید به وظایف خود در حوزه عفت عمومی و فضای مجازی درست عمل کند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha