شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: پیامبر اسلام پیام صلح و دوستی برای جهانیان به ارمغان آورد و الگویی برای همه بشریت در تاریخ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی، شب گذشته در مراسم رحلت جانسوز حضرت محمد (ص) و سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) که در مسجد حجتی شهرستان تاکستان و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد گفت:  تبیین ابعاد مختلف شخصیت والای رسول اکرم(ص) این اسوه حسنه و مکارم اخلاق یکی از ضرورت هایی  است که باید در سطح گسترده بویژه در برنامه های فرهنگی و هنری مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: پیامبر اسلام (ص) در قرآن به عنوان الگو و اسوه حسنه معرفی شده و لازم است شخصیت ایشان بیشتر در جامعه مطرح شود و مسئولان در برخورد با مردم از این بزرگوار درس بگیرند.

 مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان گفت: پیامبر اسلام پیام صلح و دوستی را برای جهانیان به ارمغان آورد؛ امروز کشورهای اروپایی و استکبار جهانی که دم از صلح و آشتی و حقوق بشر می زنند با تربیت گروه های ضد انسانی در منطقه اقدامات  ضد بشری را دنبال می کنند و این کار مغایر با شعارهای توخالی و پوچ آنها است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: پیامبر اسلام (ص) سرآمد اخلاق مداری بودند و الگویی برای همه بشریت در تاریخ است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان عنوان کرد:  حضرت امام حسن مجتبی (ع) نه تنها در تاریخ اسلام که در تاریخ تشیع نیز ناشناخته است و شخصیت جامع و ملکوتی آن حضرت به طور کامل و همه جانبه شناسایی و معرفی نشده است.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha