چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ تولیت آستان مقدس سید علاالدین حسین(ع) در واکنش به تصاویر منتشر شده در مسجد وکیل و نصیر الملک گفت: جلوگیری از این کارها وظیفه میراث فرهنگی و اوقاف است، مساجد جای خودنمایی افرادی که به دین دهن کجی می کنند نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری امروز در آیین تعویض پرچم حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) که با حضور فرمانده و معاونین فرماندهی انتظامی فارس برگزار شد، ضمن تبریک هفته ناجا، اظهار کرد: داشتن امنیت دارای راه های مختلفی است اما یکی از موارد مهم نیروی انتظامی است.

وی در ادامه نیروی انتظامی را مصداق حدیث امیرالمونین(ع) دانست و اضافه کرد: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که به عنوان شرطة الخمیس مقام معظم رهبری خدمت می کند، این افتخار و قابلیت کمی نیست، نیروی انتظامی باید سربلند باشد که به عنوان نماد امنیت کشور معرفی می شود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز با تصریح اینکه همه تلاش های نیروی انتظامی، سپاه و ارتش را برای امنیت کشور است اما دارای تفاوت هایی هستند، عنوان کرد: سپاه و ارتش امنیت خارجی را بر عهده دارند، اما نیروی انتظامی امنیت کشور را بر عهده دارد، نیروی انتظامی است که امنیت و احساس امنیت کشور را تامین می کند.

به گفته تولیت آستان مقدس سید علاالدین حسین(ع) خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی باید کاری کند که روز به روز احساس امنیت در کشور بیشتر شود، احساس امنیت برای همه لازم و واجب است، اما دشمنان خدا علاقه مند هستند که مومنین احساس امنیت نکنند.

وی اظهار کرد: مراکز تفریحی نباید محل خود نمایی کسانی شود که با دین زاویه دارند و یا اهمیت به دین نمی دهند، البته جامعه برای همه است اما اینکه جو به گونه ای باشد که مومنین و خانواده های آنان احساس امنیت نکنند نقطه ضعف است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری گفت: دشمن از پلیس مکتبی و متدین ترس دارد، همچنین دشمن از پلیسی که در محضر ولی امر مسلمین است می ترسد.

وی در واکنش به تصاویر منتشر شده در مسجد وکیل و نصیر الملک افزود: جلوگیری از این کارها وظیفه میراث فرهنگی و اوقاف است، مساجد جای خودنمایی افرادی که به دین دهن کجی می کنند نیست، هنگامی پلیس و سپاه مکتبی است نباید اینگونه موارد را بر بتابیم، وظیفه داریم از این نکات جلوگیری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha