شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان گفت: خدمت به بندگان خدا ارزشمند است، ولی خدمت به سربازان حضرت ولی عصر(عج) ارزش بیشتری دارد و قابل مقایسه با دیگر کارها نیست و این افتخاری برای شماست که توفیق این خدمت رسانی را دارید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین همایش مدیران مرکز خدمات ضمن خیر مقدم به مدیران استانی مرکز، از زحمات و تلاش‌های رئیس و هیئت‌مدیره سابق مرکز خدمات برای خدمت‌رسانی به طلاب و روحانیون در دو دوره گذشته قدردانی کرد و برای رئیس و هیئت‌مدیره جدید مرکز آرزوی توفیق و سلامتی کرد.


رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه، گفت: هماهنگی خوبی بین هیئت‌مدیره و رئیس مرکز خدمات وجود دارد و امیدواریم این شرایط موجب شود که در آینده خدمات بهتر و مؤثرتری به طلاب و حوزه‌های علمیه ارائه شود.
رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات بیان کرد: خدمت به بندگان خدا ارزشمند است ولی خدمت به سربازان حضرت ولی عصر(عج) ارزش بیشتری دارد و قابل مقایسه با دیگر کارها نیست و این افتخار برای شماست که توفیق این خدمت رسانی را دارید.


وی با بیان اینکه خدمت اگر با شکل ویژه‌ای ارائه شود ارزش بیشتری دارد، گفت: خدمتی که کرامت مخاطب رعایت نشود ضد خدمت است و ارزشی ندارد، ولی به میزانی که شما به خدمت گیرنده شخصیت بدهید و تکریم را به ذائقه او بچشانید ارزش بیشتری دارد و این کاری است که باید در مرکز خدمات انجام دهید.


مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه، گفت: این ظرافت‌ها و نکات صورت‌هایی است که یک روح بلند و هنرمند و خداخواه و خدمتگزار حوزه علمیه و سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) حتماً باید به آن توجه کنند.


وی گفت: ممکن است برخورد خوب و دستگیری مناسبی که امروز انجام می‌دهید در آینده به یک خدمت بزرگ تبدیل شود و خدمت‌گیرنده شما موجب خدمات و ثمرات بزرگ و گسترده‌ای شود و مطمئناً شما هم در ثواب این خدمات بزرگ شریک خواهید بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha