شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نن

حوزه / مدیر حوزه علمیه کاشان از راه اندازی سطح سه مشاوره اسلامی خواهران و برادران خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت  الاسلام والمسلمین منصور فرجی، امروز دوشنبه دهم آبان ۱۴۰۰ در دیدار مدیران مدارس علمیه منطقه کاشان با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، با ارائه گزارشی اظهار داشت: حوزه علمیه کاشان در فعالیت های قرآنی و پژوهشی در ردیف هشت استان برتر کشور قرار دارد.

مدیر حوزه علمیه کاشان به راه اندازی سطح سه مشاوره اسلامی خواهران و برادران اشاره کرد و گفت: بحث معیشت طلاب که دغدغه جدی مقام معظم رهبری، مراجع عظام و مدیر حوزه های علمیه کشور است در دستور کار حوزه علمیه کاشان قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی، به وجود علما و فضلای برجسته در کاشان از قدیم الایام اشاره کرد و ادامه داد: گاهی برای برپایی نماز جماعت در مساجد کاشان آیات عظام  داوطلب می شدند، ولی الان جای بسیاری از این عزیزان خالی است.

وی از برگزاری المپیادعلمی و پژوهشی طلاب در کاشان خبر داد و افزود: بزودی المپیاد علمی پژوهشی مدارس علمیه شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق برگزار خواهد شد.

مدیرحوزه علمیه کاشان، در پایان به راه اندازی درس خارج فقه  اشاره کرد و گفت: بزودی از وجود حجت الاسلام والمسلمین ساویز مدرس مدرسه علمیه آیت الله فاضل لنکرانی برای تدریس درس خارج فقه به صورت حضوری در مدرسه علمیه آیت الله ابوتراب امامی کاشانی  بهره مند خواهیم شد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha