چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مالك

حوزه/مدیر مدرسه علمیه مالک اشتر بندرعباس گفت: مبارزه با استکبار جهانی میراث انقلاب اسلامی است و همیشه باقی خواهد ماند .

حجت الاسلام مهدیان راد، مدیر مدرسه علمیه مالک اشتر بندرعباس در گفت و گو با خبرنگار حوزه در هرمزگان، اظهارداشت: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی روزی ماندگار است که حاکی پیام های ارزشمندی است که بایست مورد توجه همه گان به خصوص میراث داران ۱۳ آبان باشد. 

وی افزود: درست است که ۱۳ آبان به نام روز دانش آموز ثبت شده است، اما درس های عظیمی برای طلاب نیز در این روز تاریخی نهفته است و به نوعی در کنار دانش آموزان و دانشجویان، طلاب نیز میراث دار این یوم الله عظیم هستند.

حجت الاسلام مهدیان راد بیان کرد: پیام اول ۱۳ آبان شجاعت و حق گویی است؛ امام راحل از ابتدای آغاز قیام به واسطه اعتقاد راسخی که به خداوند داشت بدون توجه به قدرت حکومت وقت ایرادات را بی واهمه گفتند و هر جا که اسلام در خطر بود سکوت را شکستند و روشنگری کردند.

وی عنوان کرد: هدایتگری و روشنگری میراث گرانبهایی است که از انبیا و اولیای الهی به دست طلاب و روحانیون رسیده است؛ امام راحل به وظیفه شرعی و ذاتی خود در لباس روحانیت عمل کرد و ۱۳ آبان تبعید امام آغاز شد، اما طاغوت غافل از این بود که برای کسانی که قدرت خود را خداوند می گیرند بُعد مکان آنچنان تاثیری در عزمش ندارد بلکه بیشتر متوجه حقانیت مسیر خود می شوند.

مدیر مدرسه علمیه مالک اشتر بندرعباس تصریح کرد: استکبارستیزی میراث ارزشمند امام خمینی(ره) است که باید به سراسر جهان صادر شود و تا حدودی هم این مکتب الهی توانسته بسیاری از کشورهای منطقه را زیر پرچم محور مقاومت دور هم در برابر استکبار جمع کند و این مسیر تا رساندن پرچم به دست درهم شکننده مستکبرین حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه حوزه های علمیه تربیت طلاب در تراز انقلاب اسلامی ایران است و طلبه در تراز انقلاب یعنی کسانی که از لحاظ علم و تهذیب سرآمد باشند و از روشنگری و بیان حقایق نترسند و در برابر استکبار جهانی سر خم نکنند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 6
    این میراث به نوه‌هایشان هم رسید و دارند در خود آمریکا با آمریکا می‌جنگند.