شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تهرانی

حوزه/ معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با بیان این که واکسیناسیون طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران با قوت پیگیری می‌شود، گفت: واکسیناسیون زمینه آموزش حضوری را بیش از پیش فراهم می کند.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‎های علمیه خواهران، حجت الاسلام حسینعلی تهرانی با اشاره به واکسیناسیون طلاب، اظهار داشت: روند واکسیناسیون طلاب و اساتید در حوزه های علمیه خواهران با سرعت در حال پیگیری است و امیدواریم افراد با تزریق واکسن، ما را برای حرکت به سمت آموزش حضوری بیش از پیش کمک کنند.

وی با بیان این که تاکنون بیش از ۷۰ درصد اساتید حوزه های علمیه خواهران نسبت به امر واکسیناسیون اقدام کرده‌اند، افزود: این رقم در بین طلاب قریب به ۵۰ درصد است که امیدواریم سرعت بیشتری پیدا کند.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران ادامه داد: با توجه به برنامه جدید نظام آموزش تلفیقی، نزدیک به ۴۵ درصد دروس به صورت حضوری و با رعایت نکات بهداشتی آغاز شده است که شامل دروس کاربردی، عملی و کار در کلاس می شود.

وی با بیان این که با بهبود واکسیناسیون طلاب و اساتید و کاهش پیک کرونا، آموزش دروس بیشتری به صورت حضوری در دستور کار قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: بازگشایی و آموزش حضوری برکاتی را برای حوزه های علمیه خواهران در پی دارد و حرکت به این سمت با قوت ادامه پیدا می کند.

حجت الاسلام تهرانی با تأکید بر واکسیناسیون طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران، گفت: از مدیران، کادر، اساتید و طلاب مدارس علمیه خواهران تشکر و قدردانی می کنیم که ما را به سمت آموزش تلفیقی(حضوری و مجازی) سوق دادند و امید است با پیگیری مستمر امر واکسیناسیون، بتوانیم در آینده ای نه چندان دور تمام دروس را به صورت حضوری برگزار کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha